Hasadser Kasım’da düşük yapmıştım ardından plesanta temizlendi kürtaja girdim inanılmaz şeyler yaşadim 15 haftalık bebegimi suyum geldi kaybetmiştim hatırlayanlar olur elbet şimdi yine hamileymisim sanırım 🥹🥹🥹
Sermec27 Hasadser inşallah bu sefer sağlıcakla kucağına alırsın gebelik var büyük ihtimalle benim de 3 kaybım var yaşayan bir oğlum var 34 aylık Allah nasıp ederse 30+1 haftalik hamileyim rabbim sağ salim kucağımiza almayı nasip etsin inşallah 🥰🤲
beyzaao Hasadser hayırlı olsun canım 🙏🏻 gecikme ile mi öğrendin bende geçen ay kimyasal gebelik geçirdim şimdi iki gün geçti ama adetim gelmedi herhangi bir belirtim de yok sabah test yapacağım
Hasadser Sermec27 rabbim herkese sağlıkla sihhatle versin inşallah bende sağlıkla alırım inşallah bebeğimi 🥹
Hasadser Aycanby amin 🥹 çok teşekkür ederim inşallah inşallah dualariniz çok önemli Allah sizden razı olsun
MrvBK O kadar silik testteki ikinci çizgiyi görmeye çalıştıktan sonra senin testin ilaç gibi geldi. Rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️
Hasadser beyzaao evet gecikti normalde takvime göre 16 sında olacaktım geçen ay da 18 Mart’ta olmuştum cuma test yaptım silik çıkmıştı biraz bekledim yine dayanamadım yaptım sonuç böyle çıktı inşallah sağlıkla sizinde bebeğiniz olsun hepimizin de 🙏🥹
Hasadser beyzaao kasik ağrıları ve adet gibi sancılar oldu hatta ben adet oldum sandim akıntı da vardı ıslaklık hissi baktım afedersin su gibi temiz akıntı adet olmadım cuma test yaptım çok çok silikti bugün yaptım bide işte böyle çıktı biraz daha bekleyecem öyle doktora gidecem
Rumeysa-6161 Hasadser Bir sotum olucakti… Tekrar denemeye basladiktan sonra (kürtaj dan sonra) hemen hamile mi kaldiniz bende 5 Nisanda düsük yaptim