Bebeğim 25 günlük mama+emzirme gidiyoruz aptamil kullanıyorum bir kere 4. Gün yaptı bugün 3. Gün hala yapmadı doğduğundan beri mama kullanıyorum ama ilk günler böyle bi sıkıntı yoktu niye böyle sıkıntı yapıyorum kendime doktora danıştım aptamil kullanıyorum diye iyi dedi ama mamadan mı kaynaklı acaba sütüm yetersiz o yüzden mama takviyeli gidiyoruz