Arkadaşlar yemek yaparken karnıma ağrı girmeye başladı bekledim sonrasında bebek karnımda taş gibi olup geri gevşiyordu ve ağrı giriyordu sertleştikçe cidden kötü bir ağrıydı sancı mı değil mi anlamadım ilk çocuğum sezeryan olduğu için. 35. Haftadayız bu yaşadığım şey sancı, kasılma mıydı? Normalde de böyle sertleşir geçer ama yarım saat boyunda böyle karnımın üstünden başlayıp aşağı doğru inen bir ağrı vardı