Kızlar 27+3 ikiz gebeyim. Kasılmalarım ve sertleşmelerim arttı. Karnım komple ağrıyor. Bebekler kendini arada sıkıp sıkıp bırakıyorlar. Geceleri çok oluyor bu durum ve gündüzleri çok iş yapınca oluyor.. Gece çok susuyorum ve haliyle çok sık tuvalete çıkıyorum. Tuvalette çok afedersiniz sanki bebek düşecekmiş gibi baskı hissediyorum. Bebeklerden biri dönmüştü baş aşağı. Acaba öteki de mi döndü? Ya da kanala bu haftada girmesi gibi bir durum söz konusu olur mu? Kontrolüme 10 gün var daha. Küçük çocuğum da var hastaneye gitmek çok zor bize. Acaba acilden mi girsem akşam? En son geçen hafta rahim ağzı uzunluğum 32 cm ölçüldü bu arada. Yaşayan, bilgisi olan var mı?