sonsuzmasalim Gulsahhhhh kendim de mayisda dogdugum icin demiyorum ama mayis ayi güzel bir aydir😅 ne fazla soguk ne fazla sicak 🙈 bende ocak annesi olacagim insallah.
Gulsahhhhh Ipekokanliya sizin bana çok yardımınız olabilir hatta hepimize tecrübeli bir annesiniz . Neler alınmalı neler alınmamalı söyler misiniz ?
Yesim_dmrcn Tahmini 16 mayıs bizimde 🥰 mesela sezeryan olmak istesek 16 mayıs öncesinde mi alınmış olucak. Yani verdiği tahmini hafta 40. Hafta mı oluyo
Nilsuuuu Benim de Doğumun 13 mayıs görünüyor. Bugün ayrıntılı ultrasona gidicem çok heyecanlıyım inşallah bir sorun yoktur
Bsp Nilsuuuu sağlıkla alın kucağınıza insAllah nerde yaptırıosunuz bende 18 ocak icin aldim randevumu 💐💐
SerpilEsra Bsp kac haftaliksin canim benimkide 30 mayis erkenci olmazsa 18 haftaligim 39. Hafta sezeryanla alincak bebegim
Nilsuuuu Bsp inşallah hepimiz sağ Salim kavuşalım bebeklerimize😊 ben Ankara’dayım Ali İpek e yaptırıcam. Siz?
Bebekkalpben Tahmini 16 mayıs benim de 🤗 bu arada bugün h&m zara gibi markalarda indirimler var online dan da bakabilirsiniz bebek ürünleri çok tatlı ben birçok eşyasını tamamladım sadece tek renk çıtçıtlı atletlere falan bakıyorum yazın rahat olur diye size de faydam dokunsun haber vereyim dedim ☺️
Baharimmmm Bebekkalpben ben lcw den ve e bebekten aldim bitti sayılır saolsun arkadaslarimda kiza giysi yollacak besigi puseti bitti kisisel bakim ihtiyaclari kaldi kucum hanimjn