Adete 4 gün kala 39 la öğrendim bekledim adete bir gün kala erken gebelik testi yaptım çok çok silik Bi çizgi çıktı sonradan birazcık ama koyulaştı sonra adet günü sabahı normal test yaptım hicbisey çıkmadı zannettim moralim bozuldu gittim yattım 5 yada 10 dakika sonra tuvalete kalktım testi çöpe atmayı unutmuşum diye çöpe atmak için elime Bi aldım çizgi çıkmış ve hafif de olsa koyulaşti hemen doktoruma yazdım hamilesin dedi ama 3 gün sonra tekrar test ver dedi 3 gün sonra verdim 331 çıktı böyle böyle yükseldi işte şuan 19 haftalık hamileyim Hamdolsun