Rynryn Saat 5 gibi tuvalet ihtiyacım vardı girdim yaptım hemen arkasına bi akıntı daha oldu idrar gibi değil ama sızar gibi suyum mu geldi acaba başına gelen var mı 30+5 hamileyim bebeğin hareketlerini hissediyorum
meliketwinbaby Rynryn ben de 31+6 ve her wc sonrasi oluyor üşütmüş olabilir misiniz acaba, sıcak mı geliyor ya da yanma vs var mi? Bende bebislerimin hareketlerini hissediyorum
Rynryn littlechick iç çamaşırını kaldırmamıştım daha wc ye aktı bilemiyorum hastaneye gidiyoruz bakalım
Ozgednc Rynryn bazen mantardan kaynaklı fazla bı su gibi renksiz akıntı geliyo geçen hafta bana da oldu belki o şekil birşeydir.Mantar olsa kasinirdi falan dedim hatta ama vajinal kültürde belli oldu. Enfeksiyonda çıktı. İçini ferah tut bakalım inşallah su değildir. Haber et canm
Haticeburak06 Rynryn enfeksiyon olduğunda sürekli yaşıyorum bu durumu. Bebek baskı yaptığından dolayı bazen azar azar geliyor idrar
Rynryn Haticeburak06 ondan mi ki acaba korkuyorum daha çok erken inşallah doğum falan başlamaz hastaneye gidiyorum
Ozgednc Rynryn bakalım doktor ne diyecek. Suyun patlasaydi fosur fosur gelirdi ama kese delinmesiyle sızıntı şeklinde ara ara gelir sonra aniden fazlalaşır. Kötünün iyisini düşünelim inşallah enfeksiyondur diyelim.
Melamial 30+5te durmayan bi sızıntı vardı, o zaman doğumdu. Doktorun görmesinde fayda var. Mantar da su belirtisi gösterir
Rynryn ozgeerkan73 alttan muayene etti su değil muhtemelen dedi ultrasonda bebeğin suyu fazla gözüküyo dedi ped gibi bişey koydu rengi değişir suysa dedi bekliyoruz bakalım
Paronayanne Rynryn inşallah iyisinizdir bizi de haberdar edin lütfen . Günümüzde aynı Allah yardımcınız olsun