“Aşkın güler” ben bu doktor da doğum yaptım ( canım doktorum ) hamilelik sürecim olsun doğum sürecim olsun ve doğum yapalı 2 yıl oldu halen daha en küçük problemim de bile ararım mesajlaşırım yanına giderim… Hamileliğimin ve doğumumun (bazı problemler hariç - sağlık - ) güzelliği doktorum sayesinde ❤️ kesinlikle öneririm sonuna kadar ( sezeryan oldum )