Kızlar ilişki sonrası kanama şikayetiyle acile geldim. Ebe alttan muayene etti. Açılma yok, hafif bi kanama var. Normalde devlet hastanesi takipliyim. Eğitim ve araştırma hastanesinde de Toksoplazma tedavisi görüyorum. Nst çekildi. Sonucu doktoruma attılar. Dr her ihtimale karşı eğitim ve araştırma hastanesi bi görsün dedi. Sorun şu ki orada ayda 1 kere kan veriyorum ve perinatoloji uzmanı bebeği gözlemliyor. Yani takipli olduğum doktor şu diyebileceğim bi doktorum yok. Bu şekilde gitsem bakarlar mı bilmiyorum 🥺
Konuşup rahatlatmaya ihtiyacım var