Kızlar selam bugün 17. Haftaya girmiş bulunmaktayım üçlü tarama testimiz de çok şükür temiz çıktı şimdi kafam karışık doktor 1 ay sonra gelin dedi 21. Haftadayken gideceğiz yani ayrıntılı ultrason günümüz gelmiş olacak herhangi bir şey söylemedi ultrason konusunda sorum şu kendi doktorumuz ayrıntılı ultrason yapabiliyor mu yoksa başka perinatoloji doktoru mu bulmamız lazım anlayamadım her doktorun ultrasonu aynı mı yani beni aydınlatabilir mi 🦦