miranmiran1306 10 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde gebelik zehirlenmesi yaşadım tansiyondan dolayı, bugün de bana risklisin resmen ikinciyi neden yaptın gibisine konuştu 😢😢 çıkar çıkmaz ağladım her gebelik aynı mı olur
RavenV miranmiran1306 Doktoru değiştirin ona mı sorucaz kaç çocuk yapacağımızı. Bilgilendirme yapabilir ilk gebeliğin riskli bu da riskli olabilir şuna buna dikkat et vs ama üslup çok kötü.
Sevcan62 miranmiran1306 boş konuşuyor bazı doktorlar ona neymiş sıkmayın canınızı sizi takip altında tutar devamlı tansiyonunuzu ölçersiniz
hunilimom miranmiran1306 benim de ilk gebelikte tansiyon sorunum vardı 16-10 Lara çıkıyordu 2. Gebelikte 3 ay doktorum kardiyoloji ile bir ilerledi ne olur ne olmaz diye ben hergun ölçüm yaptım hiç de demedi bana niye yaptın diye
Banu_2019 Bence doktorunu deyiw. Boyle wey soylenirmi hamile insana. Tabikide her gebelik ayni olmuyor.
Merve-betul Her gebelik aynı olmaz. Tabi ben ilk gebeliğini çok kolay geçirdim fiziksel olarak ama ikincisini bildiğin kanrimi dizlerimde tasiyodum erken doğum riskim vardı ama.ben gezdim hep ama şükür ikisi de sağlıkla geldi dunyaya
miranmiran1306 Merve-betul çok şükür benim ilk Gebeliğimde bebekten dolayı değil benden dolayı sıkıntı vardı yoğun bakımda bile kalmıştım 1 gün
Minigiim-vebenn52 Her gebelik bir olmaz tabi içini ferah tut doktor direk dobra konuşmuş ama mantıken ilk gebelikte bie sıkıntı yaşandıysa ikinci üçüncü gebelikler de riskli gebelik gibi takip edilmesi gerekiyor o yüzden öyle demiştir
Melosunannesii miranmiran1306 3. Gebeligim malesef 3 undede yasadim gebelik zehirlenmesini evet araları az olunca yaşama riskin daha çok oluyor
miranmiran1306 Melosunannesii ilaç falan kullandınız mı peki hamilelik sonuna kadar bana kan sulandırıcı verdiler
Yamanmomy miranmiran1306 bende ilk gebelikte tansiyondan dolayı geçirdim ama doktorum hep içimi rahatlattı ilkte risk daha yüksektir hep dedi idrarıma baktırıyorm ayda 1 27. Haftadaym suan çok şükür bi sıkıntı yaşamadım başta benide bi hemşire korkuttu ama hiç üzme herşey Allahtan bunu 2 3 kez yaşayanlarda var sadece bu sefer tedbirli olmalıyız okadar
Melosunannesii NaimeYilmaz kızımda kan sulandırıcı günde 7 tane tansiyon ilacı kullandım bundada şuan kan sulandırıcı ve 3 kez alıyorum tansiyon ilaci