Kızlar 2 gün önce hafif kahverengi lekem gelmişti inci kalem çiziği kadar bugün öğlen yine geldi 1 tl kadardı sonra hep tuvalette sildikçe gelmeye devam etti hafif adet sansıcı gibi sancım oluyor arada kahvekırmızı arasında böyle gelip sürüyor sildikçe hala 1 kere sadece kan gibi geldi geris hep kahverengimsiydi bugün normalde adet günüm gösteriyor ama ben düzensiz oluyorum test yaptım negatif başına gelen var mı hiç böyle olmadım 5 gündür sancı ve bel ağrısı çekiyordum aralıklı