BirAskMasali1323 Kızlar 14. Hafta içerisinde ikili tarama yapıyomu doktor yoksa vakti geçmiş mi oluyo
Aleynadelen BirAskMasali1323 askom 14 hafta olduğu gibi geç kalınmış oluyo bende 3lü testi yaptırıcam ikili olmadım
Enfal_06 BirAskMasali1323 ikili tarama için geç olmuş 3 lü 4 lü yaptirin ben 2 lide yaptırdım 3 lü 4 lü de yaptırdim