Bebekler 1 yaşını doldurduktan sonra neden anneleri hâlâ ay olarak söylüyorlar yaşlarını? Mesela 33 aylık oğlum, 25 aylık kızım falan tarzı şeyler görüyorum hep. Arkadaşım 13 aylık diyor kızı için 1 yaşında yani diyorum 13 aylık diyor neden 😂 beni aydınlatabilir misiniz 😂