35ebru KurabiyeninAnnesi123 ben geçen pazartesi sağlık ocağında kan vermiştim bugün sonuçlar çıktı, değer o kadar 🙄
35ebru Firstpreg cuma günü randevum var ,bende 74 binlerde ilk defa gördüm, kayinlarim 3 üçuź ler ,korkuyorum valla
Bihterrr 35ebru beta değeri haftasına göre yükselmiyor beta hormonun artmaya başladıktan sonra 2 güne bir iki katına hatta fazla çıkarak katlana katlana ilerliyor her hamilelik her insan başka şu haftada şu değer bu haftada bu değer diye bakarsanız uymaz haftası falan
KurabiyeninAnnesi123 35ebru her gebelikte farkli yükseliyor sanırm kızımda da 11000lerde öğrenmiştm şimdiki değer bana az gelmişti ama yükselmesi cok guzel saglıklı bir gebelk🥰 ikiz yada tek bebek oldugu betayla anlaşılmaz ultrasonda görünür ikiz yada tek olduğu