Mayatrkn haftamdayım tansiyonum ve şekerim yok belim çok ağrıyor ve bu ara midem çok bulanıyor bu durumu yaşayan var mı . En başta hamile kaldığımda yaşadığım bulantı gibi bu durum 🥹