Demirkale35 Kızlar henüz haftaya 37 haftalık olup kontrole gideceğim ve bebeğin kilosuna göre doğum şekline bakacağız dedi doktorum kaç kilo olması gerekiyor bilginiz var mı
Ozlem1993 Demirkale35 benm ilki sezeryandı buda sezeryan normalde 10 mayıs denildi ama haftaya alabilirim de diyor doktor ben pek hissetmiyorum ama nst de sancılar cıkıyor hep
Demirkale35 Seydahmet Sağlıkla büyüsün inşallahh sancınız mı geldi yoksa planlı olarak mı doğum oldu öğrenebilir miyim 🙏🥰
Secuuss Seydahmet merhaba sorun oldumu doğumdan sonra bebişte? Bende çarşamba 37+3 olacagım doğurcam büyük ihtimal