babygst İlk bebeğim için çok mücadele verdim çift embriyo oluşmuştu tek tuttu geriye yumurta kalmamıştı şimdiki bebeğime kızım 3 aylıkken kendiliğinden kalmışım bugün gittik 6+1 Diğer bebeğim 4.5 aylık hala şaka gibi geliyor mucizelere inanın 🥲
Mrvrntsv babygst yani ikiz için uğraştınız öyle mi bak Hazreti Allah hemen nasip edivermiş çok sevindim adınıza sağlıkla kucağınıza alın
Cey-cey babygst benimde benzeri omdu 5 sene ugrastık tüp. Bek yaptırdık tuttu kalbi durdu Ümidi kestim ¾ ay sonra kendiliginden hamile kaldım şok 😢 13 sene sonra tekrar anne baba olduk Tabi kızımın dogum gğnğnde bir sok daha yasadım hamileymişim 🤓 simdi tek korkum bir sene arayla sezeryan olmak insallah iyi geçer
babygst Mrvrntsv evet hem de diyorum ki başta olsaydı zor olabilirdi şimdi inşallah kızım doğum gününde kardeşi gelecek kızım daha büyümüş olacak ahh Rabbim bizi bekletmiş böyle
babygst ahsenka emzirdim ama almamaya başladı meğer hanileymişim doktor prolaktin hormonun yükselmesi sütün yadını değiştirebilir bebek emmeyebşlşr dedi sanırım o oldu bıraktım 4.5 aylıkken…
bebisliozlem babygst bende bazen şüpheleniyordum ama her ay adetimi oluyorum 🙁 kızım 4 aylık 3 kere adet oldum