Cnuryasar Hayırlı olsun canım nasıl geçti doğumun süreci biraz anlatır mısın benim de çarşamba sabahı💞 doğumum olucak kısmetse özel hastanede olucak nasıl geçti şuan nasılsın
Meleknurcinar Cnuryasar çok güzel geçti devlette oldum bende komple bayiltilar beni sadece uyanınca acı oluyor oda normal yani
Burcinn__ Meleknurcinar neden genel istediniz bide dikişleriniz çok acıyor mu ve sütünüz geldi mi hemen 🙂çok sordum ama normal isterken sezeryana dönecek gibiyim kusura bakmayın merak ediyorum ☺️
Meleknurcinar 06Pembemavi80 ewt ameliyat sırasında tekrar sordu doktorun komple bayılmak istiyorum dedim doktorum da nasıl istersen onu yaparız dedi öyle oldu
Meleknurcinar Burcinn__ belden uyuşma çok kişi bel ağrısı yapıyor dedi zaten ilki de geneldi sütümde hemen geldi dikişlerim ağırıyor tabikide ağrı kesici yapıyorlar her saat başı