Elos_1907 ben tüp bebekle hamileyim ve transfer günümden beri kullanıyorum doğuma kadar kullanıcam
İlk zamanlar çok acıtıyordu ama kendin yaparsan daha az canın yanar göbek deliğinin 2-3 parmak kenarlarından ve altından vurabilirsin
İçinde ki havayı alma, ve vurmadan önce bebek yağı sür vuracağın bölgeye
Benm bilgilerim bu kadar allah kolaylık versin😇