findiktan11 Kızlar doğumdan sonra hastanede giymek için ne almalıyız (pijama gecelik vs)önerebileceğiniz marka var mı?????
xhbgns findiktan11 Ben oyshodan pijama takımı Artıştan da lohusa pijama takımı aldım Çıkarken giymek için de rahat birkaç parça aldım
matmazellayy findiktan11 Trendyolda miss dünya lissa var ordan aldım ben çok kaliteli ürünleri var hemde uygun tavsiye ederim indirime giriyor 1 adet gecelik aldım 1 adette sabahlık takım aldım gayet rahat ve şık
matmazellayy findiktan11 yok değil kumaşı gayet güzeldi ben geceliği normalde 500 tl civarıydı fiyatı 2 ay önce aldım indirime girdi 250 ye kapattım sabahlıklı pijama takımı ise 800 ama çok kaliteli
findiktan11 matmazellayy şuan 500 civarı zaten biraz bekleyeceğim ama 27.haftadayım çok bekleyemem sanırım hastane çantası hazırlanmalı😀
matmazellayy findiktan11 flaş indirimde olan ürünleri vardır da gecelik indirimde değil Şuan olsun 30 a kadar bekle ben hala çantamı hazırlamadım 30 haftalığım 2 hafta da önden gidiyor bendeki rahatlık diz boyu hahahaha
findiktan11 matmazellayy 1.sınıf öğretmeniyim bugün 23 nisan kutlamasında halay çektim😀😀 çok şükür zorlanmıyorum şimdilik inşallah hamileliğimin sonu da kolay gelir geçer 🤓