Merhaba arkadaşlar 5. Gun emriyosu transfer oldum değerim adete iki gün kala 195 ti adet günü 522 sonra 4 gün sonra 1100 oldu iki kat artmadı 4 haftalik gebeyum derken keseyim göremedik ertesi gün 1060 oldu ben sagliksiz gebelik olduguna inandim ama hergun test veriyordum 2 gün sonra değerim 1500 lerce Birgün sonra 1900 ler de oldu kese göründü hepsini neredeyse 1 hafta içinde yaşadım. Size sorum şu bu şekilde bir durum yaşayarak gebeligi devam eden var mı? Beta hcg istenilen şekilde yükselmeyi p sonra düzene grip sağlıklı gebelik yaşayan var mı