sonsuzmasalim Sunayy81 ben bebek yagi kullaniyorum 10 haftalikken baslamistim suan 37 haftaligim cok sükür karnimda catlak olusmadi henüz ama basenlerimde catlak olustu🤷🏽♀️😔
Sunayy81 sonsuzmasalim benimde şimdiye dek olmadı şuan 40+2 haftalığım iki haftadır falan çatlağım var ama nemlendirici dışında hiçbirşey kullanmamıştım çatlak fark ettikten sonra bende bebe yağı kullanmaya başladım☺️