Sunayy81 Kızlar ben 40+2 haftalık gebeyim Doğumu bekliyorum doktorum sancılanınca gel dedi beklemek çok zor stres oluyorum korkularım var benim gibi Doğumu bekleyen varmı?
BehiyeGrel Sunayy81 Allah yardımcınız olsun riskli değil mi peki ? Sağlıkla gelsin bebeğiniz inşallah 🤲
Sunayy81 BehiyeGrel sürekli kontrole gidiyorum doktorum herşey çok güzel diyor hiç bir sıkıntı görünmüyor diyor ama ben korkularımı yenemiyorum kimisi sancısını hissetmiyormuş suyu akıntı gibi gelebiliyormuş bilmiyorum kafam çok karışık🧐
Nefeseda Ben 40+6 oldum canım cuma günu suni sancı ile dogum baslatilcak daha fazla bekletemem riske girer dedi doktorum
UlkerSD Nefeseda ya inşallh çok kolay doğumun olur bizim de sanırım yarın suni sancı ile başlatılacak 40+5 olduk inşallag güzel haberlerle gel 🙏🏻🕊🍀