Sahra1221 Merhabalar. Kürtajdan sonra 2 hafta damla şeklinde ara ara kanama oldu. Sonra yoğunlaşmaya başladı. Adet mi kanamama mı sizce? Adet için erken değil mi 1 ay 2 ay diyenler oldu çünkü.
kalorisizpatates Sahra1221 adet ile kanama farklı canımm kanamadaki yoğunluk ve renk daha açık oluyor adetteki gibi yoğun değil. Burada 2. Hafta ve 3. Hafta sonra da adet olanlar vardı mümkün adet olabilirsin. Ben kürtaj olalı 26 gün oldu henüz adet olamadım
Fiigeenn Sahra1221 Yha benim düşüğümde aşırı kanamam oldu 1 hafta sonra hafifledi (çok deil ama) daha sonra ikinci kanamam oldu aşırı derece de kokusu vardı adet tarzı . Doktoruma sordum bazen ikinci kanama adetle kanamasiyla birleşip olabiliyor dedi korkma dedi.3 hafta sürdü toplamda 1 ay çektim .
Sahra1221 kalorisizpatates tamam, teşekkür ederim🌺 En kısa zamanda tekrar güzel duyguları yaşarız inşallah.