26 haftalığım 2 gün önce şiddetli sancım oldu sabha kadar sabh hastaneye gittik nst çekildi ve rahim kısalması olmuş biraz doktor yat dedi hiç bişi yapmıcan dedi bu yatma süresi ne lkadar olucak ki son aya kadar mı yada rahim uzar mı içim rahat tutmaya çalışıyorum kötü düşünmemeye çalışıyorum ama doktor annen gelsin falan baksın dedi annemle asla anlaşamıyoruz çok sinir eder beni ablamı yollamış oda aynı beceremiyor bişileri ikiside beceriksiz ve cahiller , kayınvalidemde yok başka bakıcak çıldırıcam oyüzden ablamıda yollucam eşimle biz kalıcaz yoksa iyice delircem ben sürekli peşindeyim onu yap bınu yap ben anlatıyorum