Emcoysss Kızlar merhaba 37+2 haftalığım Bebeğimin kafası hala yukarda Doktor 38+2 de inmezse aşağıya sezeryan olacak gün belirleyeceğiz dedi . Ama ben hep normal doğum isterdim beklemeli miyim biraz daha
MerVe39- Gününe kadr aynıyîz carsamba kontrolum var benm de donmezse gün verecek ve bende normal dogum istiyorm. Sezeryandan cok korkuyorm. Allah sonunuzu hayr etsin
Emcoysss MerVe39- Bebeğe kanala yönlendirme videolarına baktım çoğunlukla eğilerek yapılıyor Buda kordon dolanmasını tetikler diye biliyorum 🧐
Nergislyssa Emcoysss benimde 38+1im şuan bebek kanala inmemişti , benek kanala inmediği için mi sezeryan oldunuz
Emcoysss Nergislyssa evet bebeğim iri bebek olduğu için zor dediler bu saatten sonra dönmesi Bide riskler olur diye sezeryana tamam dedim
Nergislyssa Emcoysss benimde inmediyse bende tamam diycem kuzum bebeğimizin sağlığından önemli değil ya en iyisini yapmışsın