Kızlar merhabalar 6+1 haftalık hamileyim ilk muayeneye yeni gittim . Kalp atışı duyuldu ama çok az hafif geldi idrar sıkışık gitmem lazımmış. Ama herşey yolunda ve güzel dediii 😇 erken gebelik cinsiyet belirleyen ablalar vardı acaba etiketler misinizz çok merak ediyorum 🤗🙈🌸💎