Maral2024 Kızlar ben 12 haftalık hamileyim bugün doktora gittim test yapmak için ultrasonda 11+4 çıktı doktorum bır hafta sonra gel ense kalınlığı ölçelim ona göre yapalım dedi bu durumu yaşayan var mı ben anlamadım normal mi kafam karıştı 🤔
Maviss718 Maral2024 ikili tarama 11-14 haftalar arasında yapılır aslında . Ultrasona gelirsek evet her zaman bende de farklı çıkıyor bazen ileride bazen geride çıkıyor değişiyor yani
Gamze9326 Evet normal bebeğin boyuna göre söylüyorlar günü 2 li tarama içinde belli bir haftada olması gerekiyor o yüzden