Crnnn7 Merhabalar ben dün kaset test yaptım çok çok silik çizgi çıktı. Bugün gittim beta hcg 22 çıktı. 16.04.24 tarihinde gittiğimde 3 çıkmıştı beta hcg. Sizce gebelik var mı? 22 düşük mü? Sizler kaç ile öğrendiniz?
Buserk Crnnn7 artış olarak tam bilmiyorum ama ben de 19 ile öğrenmiştim bebeğimi. 2 güne tekrar gidip bir baktırın derim . Benim doktorum hemen 2 gün sonra yeniden test istemişti
Crnnn7 Esrackc şöyle diyebilirim ovülasyon testi kullandım bu ayın 11 12 ve 13. Günü yani Şuan 10. Veya 9. Gün diyebilirim ovülasyondan sonraki :(
Crnnn7 Adetimi bilmiyorum çünkü kürtaj oldum 7 haftalıkken kalbi durmuştu bebeğimin ve 1 aya deneyebilirsiniz demişti temiz sorun yok dedi doktor adet olmadan denedik o yüzden hesaplayamıyorum :(