Gmzydn Kızlarrr selamm 34+4 de 5 gün önce sabırsız kızım doğdu daha dayanamadı artık çok güzel bi his rabbim isteyen herkese nasip etsin normal doğum oldu biraz kesiğim oldu ama sonu güzel bitti bebeğime kavuştum suanda solunumdan dolayı küvezde yatıyor 😢
Ozlem1993 Gmzydn Allahın iziniylr cıkar annesi güzel bakarlar orda sizde toparlarsınız kendinizi benm ilk doğumda 38 de dogdugunda aldılr küveze solunumdan hiçbşy olmuyor içinizi ferah tutun
Alparslanmom__ Gmzydn gözünüz aydın çok gecms olsun Allah analı babalı büyütsün bebeğinizi insllah 🙏🐣🌸
Prensiminannesiyim Bende normal doğum istiyorum ama 36.haftaya gircem bebeğim makat geliş ve dönmüyor sizinki ne zaman döndü baş gelişe acaba normak doğumda zorlandınız mı ? Doğum öncesi belirtiniz nelerdi acaba
Gmzydn Prensiminannesiyim benim hep baş aşağı pozisyondaydı hiç ters dönmedi erken doğum riskim vardı zaten 27 haftalıkken sancılarım çıktı nstde ben bişey hissetmedim yani bi belirtim olmadı sadece doğum yapmadan 2 3 gün önce belim çok ağırdı ve aşağı doğru baskı hissettim normal doğum çok güzel hemen ayaklanıyosun sadece ben erken doğum yaptığım için benek kendini itemedi oyüzden kestiler ama hiç bişey hissetmedim rabbim sizede hayırlısıyla doğurmayı nasip etsin 🫶🏼🤲🏻
Gmzydn Prensiminannesiyim hayırlısı olsun hiç üzülme sezeryan olacaksın diye ben normal doğum yaptım ama sezeryandan bi farkı yok suanda oturup kalkmakta yatmakta çok zorlanıyorum daha 5 gün oldu tabi