black24 Kızlar 32 haftalık olduk, bebişlerin kıyafetlerini ne zaman yıkadınız çantanızı ne zaman hazırladınız ? Erken mi sizce ? Ya erken olursa ve hazırlıksız yakalanırsam diye bir kaygı düştü galiba yıkamaya başlayacağım
Sevgi_2104 black24 yarın 30 oluyorum bende 🤭32 de yıka kaldır diyorlar. Çok mantıklı geliyor çünkü gittikçe çok çabuk yoruluyoruz ben 32 de yapacağım
_ozlmm black24 Ben 32.haftamda her şeyini hazırlamıştım yıkayıp ütülemiştim 34.hafta da falan çanta hazırladım iyi ki erken yapmışım dedim çünkü oğlum birden geldi 37.hafta da 😂 30.hafta itibari normal bence başlanması gerek diye düşünüyorum hazırlıksız yakalanmamak için bir de iyice ağırlaşmamış oluyoruz rahat oluyor ☺️
tubaa_grl black24 Canım erken mi diye düşünme ilerleyen zamanlar da ağırlastığın için çok zor oluyor ben 35. Haftamda yıkamıştım daha var erken diye sonradan hazırlamak çok zor oldu benim için
karakayahavva00 black24 30. Haftadayım ben geçen hafta yıkayıp havalandırıp ütüledim temiz hurclara kaldırdım dolabı gelınce yerleştirmesi kaldı ıyıkı hallettım şimdı hemen yoruluyorum nefes almakta zorluk çekiyorum. Bi hastane çantasını hazırlamak kaldı onu da onumuzdeki zamanlarda halledeceğim yerlestırme olarak.
Sedaeksii12 Bende 30 haftalik.hamileyim Erken diyordum ama gec kalmisim bebek assagida ve beni cok zorluyor birden agirlastim. Bence bu hafta bitirin