Benim bebeğimde de var, 34 deyiz şuan. Doktora neden hiç geçmiyor demiştim, sadece böbreği değil kendi de büyüyor bu yüzden her geldiğinde biraz daha büyüme görüyoruz demişti, ve ayrıca erkek bebeklerde sıklıkla rastlarız doğumdan sonra bir iki kontrolle geçer yüzde doksan içini rahat tut dedi. Sen de öyle yap canım.