Arkadaşlar uygulamaya göre 4+6 hamileyim henüz doktora gitmedim 3 gün önce betam 192 çıkmıştı kendim takip ediyorum.Özür dileyerek söylüyorum bugün vajina acım var enfeksiyon kaptığımızda olur ya sızlar çamurumsu akıntı gelir öyle bir acı.Sürekli kontrol ediyorum leke vs bir şey yok şimdilik bi önceki gebeliğim kimyasal oldu her şeyden çok korkar oldum var mı yaşayanınız normal mi acaba ?