Mrv4 ben ayağa kalktığımda tansiyonum çok düşmüştü aşırı ter atmıştım gözlerim kararıp kulaklarım hiçbir şey duymaz olmuştu. Ama yatağa geri yatınca geçti. Sonra fark ettim ki camdan temiz havayı çekince başımın dönmesi geçiyordu inşallah sizde böyle bir sıkıntı olmamıştır