Ben cumartesi ilk defa gittim Derya hanima muayene ucreti 1750 TL idi Derya hanimda gayet ilgili samimi biriydi telefon numarasini da verdi sormak istedigin birsey olursa mesaj atabilirsin diye kendisiyle devam edeceğim bende hastane de gayet temiz ve güzeldi