Aslanmom1 Gebeliğin ilk 3 ayında kullandınız mı ? Yarın ilk muayeneye gidicem gebe olduğumu geçen hafta öğrendim. 2 aydır kullanıyorum normalde. Doktorum devam et sorun yok dedi ama yine içimde kuşku var kullananlar yardımcı olursa sevirinirim.
glsahbaydemir Aslanmom1 ben kullanıyorum bana 1 aylık verdi haftada bir tane üçüncüyü vurdurdum bugün.