Kubrasdf kim ne alıyor hiç bilmiyorum açıkçası bize de beşiği anneanne alır diyenler olmuştu ama biz öyle düşünmedik
Annem bebeğin odasına şifonyer,gardrop ve karyolasını aldı kaynanam anne yanı beşik aldı 2 yaşına kadar rahat kullanabilir,bebek arabası pusetini de kaynanam aldı. Bebeğime isimli altın künye yaptırdı, görümcem de altın küpe aldı. Kayınvalidem ve görümcem bir sürü kıyafet almışlar, hırka ördü kayınvalidem 2 tane 🥲 Annem de bebeğime bir çok kıyafet aldı, şampuanları,deterjanları,bebek bezi,hediyeliklerini de aldı.Bebek çeyizi yaptı kendi ördüğü kundaklar,battaniyeler,patikler,hırkalar,kazaklar vs, ablam da aynı şekilde bir sürü örgü ördü puffy ipten.
Emzik askısı,amigurumi oyuncak ve çıngırak, makrome kapı süsü,avize,takı yastığı,hastane çıkışı,lohusa tacı terliği vs kendisi yaptı.
Bizimkisi bebek çeyizi olmaktan çıktı artık 🤭🐣 ve halâ eksikleri oluyor almaya devam ediyoruz 🌸🩷