Kizlar ben kocaeli sehir hastanesinde yaptim dogumumu hastanede cok soruluyordu bana diger gebeler nasil dogumdan , hastaneden memnun kaldiniz mi diye … ben 41. Haftam bitmisti ve muayenede nisanimi getirdiler hizlandirmak adina 2 gun sonra beni yatis yaptilar suni sanci verdiler 2 cm aciklikla hem sanci odasi hem dogum odasi olan bir odaya aldilar saat 12 ydi ve yavas yavas suniyi artira artira aksam saat 00:00 oldu ve 7 cm olmustu acikligim sancilarim tabi artik benim icin dayanilmaz hale gelmisti aci esigimde dusuktur bu arada ama 1o dakika icerisinde dogumum oldu ama nasil oldu korkutmam istemem elbette ama doktor hatasiydi tamamen oglen beni muayene eden doktorlar acikliga bakarken bi tanesi cok iyi vajinasi dogumu cok kolay olur dedi gitti dogumda ise bebegim dogduktan sonra 1,5 saat dikislerimle ugrastilar kan ter icerisinde 3 doktor ve ben mahvolduk cunku kesi yapmadan cocuk kucuk ikin ikin deyip mahvettiler beni dogumdan sonra bi de kuyruk sokumu acisi cektim o kadar ikinmisim ki 3 gun en yogun sekilde hem dikis acisi hem kuyruk sokumum agridi sadece doktorlarin tek hatasi diyebilirim ki kesi yapmadan ic ve dis bir suru dikisim oldu kac tane dikisim oldugunu sordugum halde soylemediler cildimin dokularimin hassas oldugunu surekli kanama oldugunu dikerken soylediler ve ben baya hissettim bazi yerleri 2 igne yaptilar cunku 1,5 saat surmustu dikme islemi sonra doktor bana mantar ve idrar enfeksiyonun var mi dedi evet dedim doktor dedi ki aslinda bu tur rahatsizliklarda asla normal dogum yaptirilmamali cunku dokular hassas ve yirtiklar olabiliyor dedi ben iyice sinirlendim madem dogum odasina alirken sordugunuz sorularda bu rahatsizliklar var mi diye sormaniza ve bu zamana kadar yaptirdigim testlere ragmen neden normal dogum yaptirildim ? 16. Gunundeyim suan hala dikislerim uzerine oturamiyorum sakin bu hastanede dogurmayin diyecegim bu kadar kasap bu doktorlar bizde kobayiz . Yine de cok sukur bebegim ben saglikliyiz . Bebegimi kucagima verdiklerinde agladim cok guzel bir andi .