Maztug_ çikolata kisti mi. Ben de yıllar önce polikistik over vardı. Tedavi oldum geçti bir daha tekrarlamadi şükür. 50 gün oldu doğum yapalı. Doğum sırasında (sezeryan) doktor bende çikolata kisti olduğunu söyledi şok olduk 😐 ultrason da görünmeyecek kadar küçülmüş. Yani bende yok olmamış