Mrv1117 Zsssdcvbn benimde 2. Sezeryan olucam Tuğrul başar a gidiyorum tavsiye eden ve giden çok ama hepsi iyi dr
Zsssdcvbn Mrv1117 yaaa bende tugrulu duydumda bu hafta yoktu randevu ondan raşite aldım ilk kontrole gidicem sonra bende ona geçerim olmadı bebegınızı size gosterıyor mu
Mrv1117 Taramaları orda yapmiyolarmis şeker guklemesi yapılıyor bitek detaylı kaldı benim bitek onuda haftaya bilkent TE yaptiricam
Zsssdcvbn Mrv1117 yaa bende bakaym o zaman iyice yarın bi gideym mamagada sonra hayrlısıyla ikili tarama için randevu alaym