Gulcankaya Sancı vs hiçbirşey yok doktor cuma günü tekrar bekliyor eğer bu haftada doğurmazsa yatış yapmak istiyor ilk gebeliğimde 37 de doğurmuştum ama bi türlü gelmek bilmiyor önerileriniz var mı acaba son dakika sezeryana kalmak istemiyorum
Sporcuanne14 Bende perşembe 39 olcam cuma günü randevum var hiç belirti yok sancıda açılmada cuma günü alırmı acaba suni sancı istemiyorum ya 40 beklese keşke ama 40 dan sonra tehlikeliymiş diyorlar 🤦🏻♀️ ha bir de benim bebe bir hafta önde
G422745a Sporcuanne14 aynısı bende kızım olacak 39+3 teyım hıc sancım ağrım yok sunı sancıda ıstemıyorum sezeryanda ıstemıyorum sancım gelsin diye dua edıyorum