Kızlar merhaba 25+5 günlük hamileyim. Bebeğimin karın bölgesi 17 gün önden gidiyormuş. Fetal dna , detaylı ultrason ve şeker yüklemesi yaptırdım.Çok şükür bir hastalık çıkmadı.Doktorum şu an için diyet önerdi. Başına gelen var mı acaba?Bir öneriniz olur mu?