Kızlar selam buraya da yazmıştım gecikmem var test yaptım negatif çıktı sonrasında pozitif gördüm silik çizgi ile demiştim.Bugun gecikmenin 9.günü ve kanamam var sizce normal mi? Ve ben hep düzenli adet olan biriyim ilk defa başıma böyle bişey geliyor.