Enfal_06 Hhs şu an gittiğim hastanedeki doktorum koru Sincan hastanesine gecicegini söyledi doktorumdan çok memnunum gerçekten tekrar onun yanına gidicem doğumumu orda düşünüyorum ama bakalım hastane mesafesini de henüz bilmiyorum doğum zamanında taksi yetişiyor mu bilmiyorum o hastaneye şimdiye kadar gittiğim hastane özel eryaman hastanesi ( doktorum yabancı o yüzden Ankara’da denk geldiğim tek doktor oldu)
Cey-cey Hhs sincan lokman hekim özgül hocayı tavsiye ederm bi dogumumu onda yaptım kısmetse bunuda onda yapcam instagramıda var
pamuk34_ Hhs etlik şehir hastanesinde doğum yaptım çok ilgililer ve hemen sezeryan yapmak için uğraşmıyorlar ben sezeryan istemiyordum hiç korkuyordum doktoruma dediğimde bizim önceliğimiz herşeyin normali iyi olduğu için normale zorluyoruz dedi ve normal yaptım ayrıyeten suda doğum da var fakat onunla ilgili bilgim yok hastane harika ama çok ilgililer
2612merv Prof.dr cem atabekoğlu muaynanesine gidiyorum.doğum ankara tıpta olucak çok memnunum şuan için.
Asiyeozgur İlk kızımı liv hospital Nezaket Kadıoglunda yaptim cok memnun kaldim. Simdi 2.ye hamileyim 5 haftalik yine liv hospitala gideceğim Nezaket hoca ayrıldığı için ordan, bu kez tercihim özge sehirliden yana inşallah ondanda memnun kalırım
Neslymmm 2612merv ankara tıp iyi bir hastane mi, bende cem hocanın hastasıyım, tahlillere gidiyoruz ama doğum için bilemedim. Biz hiç doğumu konuşmadık. sadece hangi hastanelerde yapıyorsunuz dediğimde 4 tane özel hastane saydı bana
Mhtpdrmz06 Neslymmm kesinlikle tavsiye etmiyorum aslaa 🤯 özellikle doğum resmi tatillere gelirse rezil olursunuz benden söylemesi
2612merv Neslymmm hocanın hastaları 4 ve 5. katlarda vip bölümü var oradaki odalarda yatıyor.birkaç arkadaşım orada doğum yaptı ve memnun kaldı.ilk bebegimi doğumda kaybettiğim için yenidoğan ünitesi ve gerekli olabilcek cihazlar için orada yapacagım.özel seçeneklerinin hiç birini degerlendirmek istemedim. (ilk doğumum özeldeydi)
Neslymmm pamuk34_ kimisi etliğe çok iyi diyo kimi kötü. 2 arkadaşım doğumda enfeksiyon kaptılar ve 1 hafta kadar hastanede yattılar. Bende gitmek istiyodum ama tüp bebek olduğu için doktorumu bırakamıyorum. Suda doğumu şehir hastanesi yapıyormuymuş ilk defa duydum
Neslymmm Mhtpdrmz06 hadi yaa çok mu kötüydü, hastane eski zaten çok içime sinmiyor, ama doğum için nasıldır bilmiyorum
Mhtpdrmz06 Neslymmm çoook eski hemde ekranı bile size çevirmiyolar göstermiyolar asla ultrason resmi vermiyolar. Gözünüzü korkutmak istemiyorum ama normal doğumsa eğer orda doğurmayın beni perişan ettiler 17 saat sancı 10 cm açılma. Suni sancı verdiler suyumu patlattılar en son bide bunların üstüne sezaryen oldum. Ama sezaryen dikişlerim güzeldi yapıştırmaydı sezaryen olacaksanız olabilir ama normal için tavsiye etmem