busesssssss Allah nasip ederse haziran sonu doğum olacak. ilk doğdugu zamanlar uzun taytlar uzun kollular mı giyer temmuz ağustos genelde nasıl geçer?
Rabiakltk5 busesssssss benimde haziran sonu gözüküyor bellim burda ama genellikle yazı zıbınla geçiriyor diyor anneler
hunilimom busesssssss nerde yaşadığınız önemli benim Haziran başıydı ilk vir hafta uzun kollu giydi sonra hep kısa kol isilik oluyordu sıcaktan uyuyamiyordi evde full zıbın dışarı çıkarken şort tulum elbise felan giydi Kocaeli’deyim akşam sabah çok sıcak olan bı yer
Sadeceanne2 hunilimom kısa kol zıbın şort tayt la geçiyor akşamları serin olursa uzun kollu iki parça ile zaten geçiyor ilk zamanlar