ozlem1990 canım merhaba,benimde öyleydi,benim ikiz olduğu halde 20+2de tam olarak hissedebildim oda vurdu geçti pııtt diye anlayamadım bile o anda,doktoruma sormuştum hala neden hissetmiyorum diye plesantam öndeymiş o yüzden geç hissedersin demişti,üzülmüştüm bende ama yapacak birşey yok,şimdi 26.hafta biticek birini aşırı ötekinide çok yavaş hissediyorum..Sağlıklı olsunlarda başka birşey istemiyorum