Bu ay adetim bitti iki gün sonra femara ya başlayabildim Kullandığım üçüncü günde kahverengi leke geldi kullanmaya devam ettim beş gün kullandım toplamda ilaç bitti bitti kasıklarımda ağrı batma oluyordu iki gün falan ilişki günü değerlendirdik şu an kasıklarımda hiçbir şekilde ağrı falan yok çatladı mı çatlamamadı mı bilmiyorum çatlatma iğnesi de yapmadım ne yapmalıyım sizce işe yaramadı mı yine bu ay tedavi