-tugbmrt canım 16 ay önce normal doğumla oğlumu kucağıma aldım. Şuan 2. Oğluma hamileyim ❤️🩹
Tedirgin olma öncelikle. Benim de öyle oldu kordon dolanmış bir sefer. Sancını iyi kullan sadece. Zaten ıkınma hissi afedersin kakani yapmaya çalışır gibi ıkınma hissi olur bunları çok iyi değerlendir. Ben kendimi çok kastım o korkuyla ve doğum anında yani bebek gelirken kafası çıkmış sadece bir kez daha ıkınma isteyince ebe nefessiz kaldığım için kendimi o an bıraktım sebepsiz yere ve ıkınma hissi olmadığı halde kendimi zorlayıp bebek çıksın diye zorladım ıkındım. Şükür o an doğdu ama ağlamadı. Sanki su yutmuş gibi hafif bir ses çıktı aniden sonra geri kesildi. Bu yüzden 8 gün kuvezde kaldı. Başta yanımda yok diye çok ağladım içerlendim ama bazen diyorum sağlığı için çabalıyorlar. Hem biraz ben kendimi topladım o zorlanma aşamasından kaynaklı yırtılmam artmış yoksa 2-3 dikişle kurtulurmuşum ama nasibim böyleymiş 4 iç 4 de dış dikişim oldu. Oğlum kuvezden çıkana kadar kendimi az da olsa topladım şükür. Her gün sütümü sağıp az da olsa uz da olsa demeden götürdüm. Eğer kuvezde kalırsa sagdiginiz sütü süt saklama poşetleri var eczanede satılıyor onlara konulması isteniyor yoksa kabul edilmiyor bilginiz olsun yazık olmasın süte ☺️
Siz yine de güzel düşünün güzel olsun. İllaki kuveze alınacak diyr bir şey yok. Doğum olana kadar 1 saat dahi olsa o kordon bebeğin hareketleri ile boynundan çıkabilir bunu sakın unutmayın. Herkeste bir olacak diye bir şey yok. Her doğum özeldir, her anne kıymetli. Böyle düşünüp de o tatlı canınızı sıkmayın. Siz süt yapacak, kanallarınızı açacak gıdalar tüketin. Boza, süt ve süt ürünleri, bulgur pilavı, rezene çayı, kuru meyveler, pekmez…
Sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim ❤️