Bugün hekime gittim 4mm kese göründü ama bebiş görünmedi 2 hafta sonra tekrar gel bakalım.Şimdilik maşallah bulantım yok.Takviye olarak folat kullan sadece dedi.Cinsellik ilk 1.5 ay yasakladı sonra ise prezervatifle olur dedi.Pilates için ise 3.aydan sonra dedi.Dua edin her şey çok güzel ilerlesin bebeğimi sağlıklı şekilde kucağıma alayım amin.Sizlerde durumlar nasıl?